رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

برای پسرم رادین

تولد یک سالگی

1393/3/11 11:14
نویسنده : مامان سمی
370 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

 

مبارک مبارک تولدت مبارک

 

بیا شمع هارو فوت کن که صد سال زنده باشی

 

یه تولد جمع و جور و خونوادگی که ...

بقیه در ادامه ی مطالب

 

البته تو این شادی دایی حسن و خونواده ش هم که همیشه به ما لطف دارن شریک بودن.

 

اول می خوام یه خلاصه ای از حال و روز یک سالگیت بنویسم و بعد هم بریم سراغ عکسات.

 

دلم برات بگه؛

 

تو یک سالگیت شما 8 تا دندون داری

4 تا بالا 4 تا هم پایین

 

بدون کمک وایمیستی ولی از راه رفتن خبری نیست.

 

تا من یا بابا دستتو میگیریم تا یکم تمرین راه رفتن بکنی بعد از دو سه قدم سریع میشینی زمین

 

همچناااااااااااااااااااان غذا نمی خوری و هیچ جوره هم حاضر نمی شی شیر مامانو با چیزی عوض کنی.

 

گوش شیطون کر ریفلاکست خوب شده و داروت هم دیگه قطع شده.

 

دیگه تو جمع غریبی نمی کنی و وقتی یخت باز میشه دلبری هم می کنی.

 

همچنان اضطراب جداییت که از 9 ماهگی شروع شده بود ادامه داره ولی با شدت کمتر

 

مثلا قبلنا تا از کنارت تکون می خوردم بنای گریه رو میزاشتی و دنبالم میومدی و همش میچسبیدی به پاهام و نق

میزدی تا بغلت کنم ولی الان وقتی میای دنبالم دیگه به من کاری نداری و وسایل داخل کمدها و کشوهارو مورد لطف

قرار میدی و نمیزاری مامان یه لحظه هم بیکار بمونهخسته

 

خلاصه که هرگونه نظمی تو خونه اذیتت میکنه و همه چی رو به هم میریزی

از تک تک وسایل خونه بگیر تا غذای توی ظرف.

 

و اما بگم از حس حسادت و مالکیتی که نسبت به من داری؛

 

اگه بخوام کتاب بخونم یا تلویزیون تماشا کنم یا با تلفن حرف بزنم، با بابا حرف بزنم یا حتی کنارش بشینم

و خلاصه به هر کاری جز شخص شخیص شما مشغول باشم؛

 

اول خیلی محترمانه با برگردوندن سر من سمت خودت اعتراض میکنی و اگه جواب نده صداتو بلند میکنی و آخر سر

هم به زور متوسل میشیسوت

 

کلا به شعر و موسیقی خیلی علاقه داری و با  هر ریتم و   آهنگی حرکات موزون از خودت به نمایش میزاری

 

بای بای میکنی،وقتی میگم محکم بغلم کن ،بغلم میکنی و گردنمو فشار میدی،دس دسی و سر سری رم وقتی

بخوای توجه کسی رو جلب کنی تند و تند پشت سرهم انجامشون میدی.

 

عااااااااااشق دالی بازی هستی و میری پشت دیوار یا مبلا و سرتو میاری بیرون و کلی ذوق میکنی.

 

بابا،ما ما،ممه(روم به دیفال)،دست،جیس یعنی جیز ، دد رو به تقلید از عروسکی تو سی دیته و نه رو میگی و البته تو اکثر مواقع به زبون خودت کلی اختلاط میکنی که ما متوجهش نمیشیم.

 

خلاصه که پسرکم از همه ی شیرینیای دنیا شیرینتر و از همه ی نمکای دنیا بانمک تری قربونت برم من.

 

 یکسالگی شما:

 

9 کیلو و 600 گرم وزن داری

76 سانت هم قد

 

خوب بریم سراغ عکسات (البته اینو بگم که این روزا عکس گرفتن ازت خیلی سخت شده چون تا دوربینو میبینی سریع

میدویی سمتش تا بگیری و یکی از نتایجش اینه که عکسای تولدت اکثرا بغل من یا بابایی و مجبور شدم یه قسمتاییشو کات کنم)

 

اینم از عکسا:

 

 

 

 

 

اینم کیک تولدت:

 

اینم از تزئینات ساده ای که برات درستشون کردم:

 

 

و یه حلقه در برات کار دست مامان:

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان لیلا
18 تیر 93 15:28
تولدت مبارک گلم.صد ساله بشی