رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

برای پسرم رادین

توقعات مادرانه

1393/2/8 13:20
نویسنده : مامان سمی
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم؛

 

هر روز که میگذره شما بزرگتر میشی و این روزها به سرعت برق و باد میگذره و من آرزو میکنم که کاش زمان کندتر

می گذشت تا بتونم لحظات بیشتری از زندگیمو باهات سپری کنم و به پات بریزم.

 

شاید این با این خاطر باشه که فکر میکنم بچه ها تا وقتی کوچیکن تمام و کمال متعلق به پدر و مادرن .حداقل تا

سن مدرسه و بعد از اون باید با دیگران قسمتشون کنی با کسایی مثل معلم ، دوستان و در آینده با همسر و......

و دقیقا به همین دلیله که اعتقاد دارم اگه تو کودکیت از لحظات با تو بودنم نهایت لذت رو ببرم و چیزای که باید رو

بهت یاد بدم و توشه های راهتو همراهت کنم و بعدها وقتی بزرگتر شدی بتونم باخیال راحت بسپارمت به دستای

مهربون زندگی و خدای نکرده با توقعات و انتظاراتم سد راه خوشبختیت نباشم.

 

هرچند میدونم همه اینها برای راضی کردن دل بیقرار یه مادر که فقط با به آغوش کشیدن جگرگوشه ش آروم میشه کمه.

 

ولی من می خوام تمام سعی خودمو بکنم تا تو خوشبخت باشی و من همین برام کافیه.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

شهناز جون
15 اردیبهشت 93 14:39
الهی چقد نازه ایشالله خدا حفظش کنه به من هم سری بزن عزیزم